Autor |
Wiadomość |
LenweTasartir
 |
Wysłany:
Nie 17:20, 12 Cze 2005 Temat postu: |
|
niektóre przedmioty niewiadomo czemu zadają baaardzo małe obrażenia. nie wiem na czym polega ten błąd jeszcze :/ |
|
 |
Slet
 |
Wysłany:
Nie 12:44, 12 Cze 2005 Temat postu: |
|
Widacznie orog ma adamantową zbroje płytowął  |
|
 |
Tindomerel
 |
Wysłany:
Nie 12:25, 12 Cze 2005 Temat postu: |
|
Ale ja zadaję cios i wyświetla się komunikat - twoja broń zadaje 0 obrażeń!  |
|
 |
Slet
 |
Wysłany:
Nie 11:49, 12 Cze 2005 Temat postu: |
|
No wałaśnie domyślam się że system walki wygląda mniej wiecej tak.
Porównywana jest szybkość graczy kto szybszy to udeża pierwszy. No ciosy sął wymieniane i tak dalej. Dobre prowadzenie to nie oznacza chyba
ciagłe przebywanie w szkole i inwestowanie całej kasy energi na siłe/prędkość/inteligencje |
|
 |
Gość
 |
Wysłany:
Sob 23:53, 11 Cze 2005 Temat postu: |
|
A właśnie, a propo Orogów...
Cemu u diabła nie mogę swoim krótkim łukiem zadać im chociaż 1 punkta obrażeń? Czyżbym aż tak słabiutka była, a one tak odporne? Nie było komunikatu że potwór uniknął mojego ciosu.
Pozdrawiam, Niżej Podpisana,
Tindomerel.  |
|
 |
Drizzt Do`Urden
 |
Wysłany:
Sob 21:15, 11 Cze 2005 Temat postu: |
|
poczywiście że jest, wszystko to kwestia prawidłowegop prowadzenia postaci i wykorzystywania błędów noobów  |
|
 |
Gość
 |
Wysłany:
Sob 11:16, 11 Cze 2005 Temat postu: |
|
Jak przebiega walka pomiędzy graczami? Ostatnio zostałem zabity przez gracza ktury miał 6lv a ja 7. Czy możliwe zabicie jest potwora o większym stopniu trudności? Ktoś chwalił się w karczmie że pokonał orogi a na profilu miał napisany że 5lv |
|
 |
Drizzt Do`Urden
 |
Wysłany:
Śro 16:04, 08 Cze 2005 Temat postu: |
|
o tak, zdecydowanie popieram  |
|
 |
Gość
 |
Wysłany:
Wto 16:37, 07 Cze 2005 Temat postu: |
|
Prosiłbym naszego drogiego twórce gry o upgrade w postaci raportów również
dla ofiar ataków by moły wiedzieć jak bardzo przegrały. |
|
 |
Artanis
 |
Wysłany:
Pią 16:11, 03 Cze 2005 Temat postu: |
|
Jak to jest z akcjami w czasie alki? od jakiego poziomu szybkości dostaje się drugą akcję? od jakiego współczynnika zależy skradanie sie, a od jakiego unikanie połapek?
Czary zawsze trafiają? co daje odporność na magię... i wogóle, przydalby się jakiś rozszerzony FAQ |
|
 |
Drizzt Do`Urden
 |
Wysłany:
Pią 13:58, 03 Cze 2005 Temat postu: |
|
jeśli przeze mnie- to tak, bo ja wysylam ofiarom. No chyba, ze padną po jednym ciosie, to wtedy odpuszczam sobie  |
|
 |
Qual Kehk
 |
Wysłany:
Pią 12:27, 03 Cze 2005 Temat postu: |
|
a czy jest moze jakiś dostep do przebiegu walki jak zostanie sie zaatakowanym?? |
|
 |
LenweTasartir
 |
Wysłany:
Pią 9:07, 03 Cze 2005 Temat postu: |
|
Walka bronią:
Obrażenia:
Siła + Moc broni - Pancerz obrońcy
Szansa:
Walka bronią * 100 |
|
 |
Artanis
 |
Wysłany:
Czw 15:24, 02 Cze 2005 Temat postu: Mechanika |
|
Pomimo usilnych poszukiwań ie znalazłem nigdzie wzmianki na czym oparta jest mechanika gry. Jak obliczane jest zdobywane dośwadczenie, jak liczone są obrażenia i szansa trafienia, uniku itd w walce. I najważniejsze od jakich współczynników zależne są poszczególne testy. Np walka bronią zależy od Zręczności czy Siły? |
|
 |