Autor |
Wiadomość |
Tindomerel
 |
Wysłany:
Pon 15:41, 27 Cze 2005 Temat postu: |
|
Jasne, że przydałyby się nowe profesje...
Z tym, że moim zdaniem, to bardzo skomplikowane (nie wiem, jak od strony technicznej, ale domyślam się, że bardzo ).
A jak juz zaczną się mnożyć propozycje profesji, to nie ustaną - wszyscy wiemy, jak bogata jest ta gałąź światów rpg.
I tak - Łowca może być Władcą Bestii (chowańce), Duchem Lasu (Druid), Wiedźminem (killer monstrów), Kapłan może być Uzdrowicielem (Dodawanie INNYM energii i zdrowia), Ustami Bogów (Błogosławieństwa), Kapłanem Bojowym
Et cetera...
A tymczasem - wystarczyłaby premia dla złodzieja, w postaci pieśni, jako opcji podczas walki, być może uśpienie, osłabienie przeciwinika siłą muzyki (bo nie wyobrażam sobie, po co wam umiejętność śpiewania w tej grze w karczmie ;P ), to chyba jeszcze w miarę. Co do reszty....
Jeśli chce się "uskrajnić" swoją postać w profesjach, może lepiej uzgodnić cenę premii, jakie by w tym pomogły.
Np, mogą nimi być Punkty Astralne, powiedzmy, że od Władcy możemy za nie dostać - niespotykane w inny sposób i typowe czary, możliwość uzdrawiania, możliwość śpiewu (tylko dla złodziei).
Pytanie tylko, czy to się da zrobić?  |
|
 |
Drizzt Do`Urden
 |
Wysłany:
Nie 21:32, 26 Cze 2005 Temat postu: |
|
jeszcze raz będą bluzgi i posypią się bany  |
|
 |
fistandantilus
 |
Wysłany:
Nie 18:02, 26 Cze 2005 Temat postu: |
|
ja was nierozumiem macie tu pisac swoje opinie a nie sie wyzywac
k**** piszcie na temat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
 |
Shi Nayne Vrinn
 |
Wysłany:
Nie 15:31, 26 Cze 2005 Temat postu: |
|
co do tego wyżej.. pozostawie to bez komentarza. Resztki kultury mógłbyś okazać.. |
|
 |
Ihlendar
 |
Wysłany:
Nie 13:22, 26 Cze 2005 Temat postu: |
|
Co wam wali? "Musisz rozwinąć" pop******* jesteście, poza tym gadacie bez sensu i tylko wasze pomysły wam się podobają. Slet nie komentuj moich tematów bo PIE***YSZ! |
|
 |
Drizzt Do`Urden
 |
Wysłany:
Sob 11:30, 25 Cze 2005 Temat postu: |
|
wg mnie bard odpada... za dużo roboty, czary, pieśń... ale proponowałbym łowcę. Byłby wojownikiem z możliwością walki dwoma ostrzami jednoręcznymi z i pewnymi minusami. co wy na to? |
|
 |
Gość
 |
Wysłany:
Sob 11:20, 25 Cze 2005 Temat postu: |
|
byłoby to dość trudne do wykonania niestety |
|
 |
Fistandantilus
 |
Wysłany:
Śro 20:38, 22 Cze 2005 Temat postu: |
|
a co byscie powiedzieli na klase zminnokształtnych co zamiasc czarow i broni zmieniali by postac na czas walki i od poziomu zalezalo by w co mozesz sie zmienic jak sie podoba to moze rozwinac |
|
 |
LenweTasartir
 |
Wysłany:
Śro 13:11, 22 Cze 2005 Temat postu: |
|
musisz to bardziej rozwinąć!! |
|
 |
Slet
 |
Wysłany:
Wto 11:34, 21 Cze 2005 Temat postu: |
|
Im wiecej klas tym lepiej problem w tym że skoro nowe postacie majął bonusy +0.01 to stare też powinny mieć. A może klasy zamienić na podklasy. NP. Złodziej kieszkonkowiec albo Mag ognia ten dostaje bonus w magi ognia ale z innymi idzie mu gorzej. Jeżeli nie chcecie nazwy podklasy to można wybrać SPECJALIZACJE |
|
 |
Ihlendar
 |
Wysłany:
Wto 11:15, 21 Cze 2005 Temat postu: Bard, czyli łotrzyk i zawadiaka |
|
Jeśli kapłan nie przejdzie, proponuję Barda. Bard miałby bonus do uników i strzelectwa 0.01. Mógłby okradać mieszkańców (tzn. kradzież kieszonkowa), ale nie mógłby np. karczmarza, albo banku. Bard mógłby też używać czarów ofensywnych maga, ale zabierałyby mu one 3 razy więcej many, i zwiększyło by się prawdopodobieństwo na wybuch czaru. Wiem że to troche za dużo jak na jedną profesję ale można coś zredukować np. bonus do strzelectwa. |
|
 |