 |
|
Autor |
Wiadomość |
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Sob 17:31, 03 Wrz 2005 |
 |
Rużnice pomiędzy magami a druodami trudno jest określić proponuje
druididzi czary silniejsze
magowie dodatkowe efekty (paraliż,trucizna itd.)
druidzi przyzwania
magowie czary użytkowe
Nowe czary coś nie za bardzo chce mi się pisać ale powinny pojawić się rodzaj zadawanych obrażeń(nie tylko dla czarów dla broni także)
czas przygotowania ataku/czaru
czas ataku/trwania czaru
nowe czary to wszelkiej ilości i maści klątwy rzucane także na graczy
rzuć czar XX na gracza YY
Sprzęty dla magów jest pełno odrobina wyobraźni i można stworzyć
Szczególnie płaszcze ochrony bo brak jakelkowiek u magów jest ...
Magowie mają tendencje do tego że na początku gry;przygody są najmniej przydatni w drużynie w późniejszych etapach są dobrzi i potrzebni a dobrze rozwinięci są najpotężniejsi z bohaterów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Fistandantilus
Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: jelenia góra
|
Wysłany:
Sob 17:52, 03 Wrz 2005 |
 |
no niewiem czy powinno sie dzielic tak jak napisales
"druididzi czary silniejsze
magowie dodatkowe efekty (paraliż,trucizna itd.) "
magowie moga rzucic lodowa bryle ktora zamraza a druidzi moga rzucic pnacze ktore unieruchamia
a teraz masowe
mag= deszcz ognia
druid= grad kamieni
dodatkowe efekty
mag=klatwa
druid=trujace pnacza
i tu sie z toba zgadzam
magowie=czary uzytkowe(teleporty, lewitacja, zaklinanie, trucicny - tu mozna by zrobic jeszcze cos takiego ze moze od innych graczy pobierac hp i mane (gracz xx -10%hp gracz yy +20%hp ktorego brakuje i podobnie z mana))
druidzi=przywolania(a to trzeba przedyskutowac czy bedzie mozna przywolac zwierze na czas walki czy na pewien czas, mozna by zrobic cos podobnego do tego jak lewitacja a mianowicie przyzwanie zwierza na ktorym sie jezdzi, pobieranie energii od natury)
a tereaz przedmioty, tu niebede pisal bo zaczne przesadzac i wyjdzie na to ze wszystko dla magow nie Slet cos napisze o przedmiotach
a teraz cos dla wojow i innych
wojownicy mogli by miec np. 30% szansy na zadanie powaznej rany ( nie krytyk)podobnie jak trutka ktora rzyza mag zabierala by co runde iles obrazen, czyli o czym mowie o efektach ataku podobnych ja u maga otumanienie otrucie a nawet uspienie
no to by bylo na tyle poczekam az Slet cos napisze o nikt poza nim nieprowadzi prawdziwej dyskusji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Sob 18:23, 03 Wrz 2005 |
 |
Dziekuje chociaż nagrody za prowadzenie dyskusji i tak się nie dostaje
1. Można i tak
2.Rzadko się walczy z wieloma rogami ale jeżeli magowi dać czry masowe to
Gracz XX zadeje 1200 obrażeń
z czego
gigantyczny pająk1 otrzymuje 400
...
graczXX otrzymuje 500xp i .......
Mogłoby być troche przesadzone ale mi sie podoba (w końcu jestem magiem )
No tak pozatym to trzeba spisać wszystko porządnie może zrobie jak będe miał czas
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Sob 18:52, 03 Wrz 2005 |
 |
1 Wszystkie czary ignorują pancerz
Czar kaminny pocisk
efekt dodatkowy ??
Ognisty pocisk
brak
Wodny pocisk
brak
Lodowy pocisk
obniża szybkość i zręczność wroga o 5%
Ognista strzała
Zadaje obrażenia 5% /tura na poziom maga:10
Kula ognia
szansa na trafienie kolejnego wroga 25%
na następnego o 5% mniej itd
Błyskawica
zwiększa szybkość maga o 25%
(efekt powalenia czyli znowu przydałaby się odległość)
Kula lodu
zr i szyb o 10% szansa na trafienie następnego wroga 20% kolejnego o 5% mniejsza
Podpalemie
10% obrażenia /tura do końca walki
Ognisty oddech
pszyspiesza maga o 20%(znowu odrzucenie)
Tajfun
pszyspiesza maga o 30%
Uderzenie umysłu
szansa że przeciwnik straci ture 20%
Piekielne płomienie
30% co ture do końca walki
Zabujczy deszcz
dosięga przeciwników poziom maga:10
Trująca chmura
jw. +15% obrażeń na ture
Oddech smoka
10% na ture do końca walki przeciwnik ma 50% szans na utrate kolejki
Trzęsienie ziemi
mag ma 15% szans na utrate kolejki przeciwnik ma 90% szans na utrate kolejki
Obłok elektryczność
zwiększa szybkość maga o 25% zadeje obrażenia przeciwnikom poziom maga :10
Deszcz meteorów
90% szans że następny przeciwnik zostanie trafiony szansa się nie zmniejsza
Armagedon
trafia wszystkich mag ma 10% szans na trafienie
Taki jakoś zavardzo myśleć mi się nie chciało
A teraz czas na choroby (fizyczne, psychiczne)
powinny być wprowadzone?
Oraz sława(jak bardzo jesteś znany) i reputacja(jako kto jeteś znany)
ma sens jeżeli więcej questów będzie
Co do sprzętu dla magów to zaczynajmy coś skrobać bo dopuki ktoś nie poprze/ poprze nasze projekt nic z nich nie wyjdzie
zaczynamy od góry
amulety wszelkiej masy talizmany ochronne kture kończą walke przed zadaniem ostatniego ciosu dają % sznase zmartwychstania
dodają do kp
płaszcze wchłaniają część obrażeń zapewniają odbicie pocisków niewrażliwość na poszczególne typy broni/magi
pierścienie ograniczają zużycie many w jednostkach
albo zapewniają darmowe czary np 1-20lv? (mam nadzieje że księga zaklęć może się rozszerzyć o takie czary jak pajęczyna, spowolnienie etc.)
tak troche zacząłem mam nadzieje że wzbudzi to do dyskusj
I ciągle mnie dręczy powiedzcie mi skąd się wzieły drowy w świecie tolkiena tak jak wspominałem sam mam teorie ale chce żeby ktoś inny przedstawił swoją.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Edin-Edhel
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Wto 13:48, 20 Wrz 2005 |
 |
AD. BRoNie
W Rohanie można kupić item "laska druida". Skoro kupie laske druida a jestem druidem to nie moge jednocześnie używać laski i czarować :/ a co mi daje używanie laski druida skoro mam 0 w walce bronią i 0 w sile powinny być itemy dla druidów i magów dające premie do zręczności i szybkości. Łuki i miecze mają premie a czary?? Nic oprócz obrażeń.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Wto 14:30, 20 Wrz 2005 |
 |
Zręczność liczy się do uników i trafienia trudno czarem uzyskać więcej zręczności... Szybkość jest w łukach a to dla tego że teoretycznie można strzelić kilka razy zanim przeciwnik dobiegnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Darius ID 6464
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Nie 11:02, 26 Mar 2006 |
 |
sorry Ludu mieliśmy omawiać POMYSLY na rozwoj gry a omawiamy Pomysly na rozwoj magów i druidów Rozwincie wypowidz o innych klasach!!
np rzemieślnikach trzeba by bylo nowe bronie, materiały, zbroje oraz morzliwość robienia ich! tez myslałem dlaczego nie ma Ubrań w tej grze ?!
oraz Jestem za zrobienia sobie kuzni w domu
ja jusz mysle na ten temat i niedlogo napisze moje przemyslenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Arodon Goldensun
Gość
|
Wysłany:
Śro 20:52, 18 Paź 2006 |
 |
Przydało by się więcej dodatków do klanu np, darmowa naprawa broni itp. Mało jest tego, tylko darmowe leczenie...
|
|
|
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |