Autor |
Wiadomość |
Lolindir Amandi
Dołączył: 06 Cze 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Krakow
|
Wysłany:
Pon 14:27, 06 Cze 2005 |
 |
Witam wszystkich temat zostal przeniesiony z forum na grze.Piszcie o wszystkich swojich pomyslach!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Lolindir Amandi
Dołączył: 06 Cze 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Krakow
|
Wysłany:
Pon 14:35, 06 Cze 2005 |
 |
05-06-04 pomysly napisany przez -ZT-Lolindir Amandi- ID 19 (wróć)
nie wiem czy jest forum pomyslow wiec je tworez...;]
wiec mam pomysl, taki zeby ceny kruszu z kopalni (wegiel, zelazo,miedz) byly w losowych cenach tj codziennie inna cena..ktoo jest za.?? [ - śmiech]
.:Q:.Ślepun.:Q:. ID 1292 napisał(a)... (wróć)
05-06-04
ja mam inny pomysl zeby po smierci za leczenie nietracilo sie PD i zeby osoby w klanach mialy za darmo leczenie bo z tego co narazie widze z kalnow marna kozysci i zeby w szpitali mozna bylo leczyc punkte magii(mane).
zeby zmienic chowance ma pozyteczne ludziom np: kazdy chowaniec dawal by do innej statystyki a oprucz tego mozna by go karmic jak konia i trenowac do walki z innymi chowancami i ludzmi. mozna bu do tego dodac ze obrarzenia chowancow byly dodawane do naszych.
to by znacnie urozmaicilo gre, a teraz to chowance to interes dla bogatych
takie zdanie moje jest. Pozdrawiam i mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie
-ZT-Lolindir Amandi- ID 19 napisał(a)... (wróć)
05-06-04
piaszcie dalej powiem krolowi o nowym temacie i wkrotce tu looknie...i moze...
.:Q:.Ślepun.:Q:. ID 1292 napisał(a)... (wróć)
05-06-05
ale cos malo ludzi tu zaglada [ - smutny]
-ZT-Lolindir Amandi- ID 19 napisał(a)... (wróć)
05-06-06
niestety.. [ - smutny] trzeba na tablicy ogloszen i w karczmie rozpromowac ten temat
-ZT-Lolindir Amandi- ID 19 napisał(a)... (wróć)
05-06-06
i wysylac na poczte.....juz pierwsz tura poszla.. [ - śmiech] moze jakos pojdzie
.:Q:.Ślepun.:Q:. ID 1292 napisał(a)... (wróć)
05-06-06
[ - uśmiech] na na forum kalnu napisalem zeby wchodzili [ - uśmiech]
غ-ZT-Lolindir ID 19 napisał(a)... (wróć)
05-06-06
to dobrze.. [ - uśmiech]
Lenwe Tasartir ID 1 napisał(a)... (wróć)
05-06-06
proszę o przeniesienie tematu na forum zewnętrzne
ﻒ Peklarin ID 63 napisał(a)... (wróć)
05-06-06
Ja nie wiem co wprowadzić, niepodoba mi sie nowa światynia bo jestem babarzyńcą a dostaje do siły woli i inteligencji, bezsensu, a w sumie czym więcej udogodnień i pomysłów tym lepiej więc piszcie...
zeby kazy wiedzial o czym wczesniej byla mowa..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
.:Q:.Ślepun.:Q:.
Gość
|
Wysłany:
Wto 12:25, 07 Cze 2005 |
 |
moim pomyslem jest przerobienie chowancow na przydatne ludziom czyli zeby kozdy chowaniec zaleznie od gatunku dodawal to jakiejs statystyki, nastepnie zeby w walce mozna bylo uzyc chowanca i zeby dodawal swoje obrazenia do naszech ( no wiecie jak to wspolpraca ) zeby chowanca sie trenowalo w obronie i ataku zebu sie o niego dbalo jak o konia karnienie czyszczenie zabawa. no i moze nakoniec napisze jak to moze wygladac.
1.moj chowaniec (statystyki chowanca i do jakiej statystyki dodaje itp.)
2.karmienie ( spis pokarmu jaki musie daje i na ile starcza itp.)
3.zabawa ( rozne zabawy ktore poprawaja samopoczucie chowanca co poprawa aktywnowc i zwieksza obrazenia (premia na jakis czas))
4.czyszczenie ( trzeba dbac o swojego chowanca prawda)
5.trenowanie ( mozna by muzwiekszyc szybkosc zwinnosc sile i wytrzymalosc)
musle ze pomysl sie podoba i mam nadzieje ze ktos to czyta i sie tym interesuje chcialbym zeby ten pomysl sie udal
piszcie jak cos sie niepodoba i jakie jeszcze rzeczy mozna dodac
postrawiam Ślepun Lunatyk fistandantilus
|
|
|
|
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 13:32, 07 Cze 2005 |
 |
mi sie podoba
|
|
|
|
 |
Drizzt Do`Urden
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łomianki City, Underdark
|
Wysłany:
Śro 15:48, 08 Cze 2005 |
 |
podnoszenie staytystyk...? no to ja jestem na NIE
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qual Kehk
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Sarontil
|
Wysłany:
Pią 9:33, 10 Cze 2005 |
 |
w podgladzie ekwipunku przydał by sie podglad jakiego lvl dany przedmiot wymaga
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Drizzt Do`Urden
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łomianki City, Underdark
|
Wysłany:
Pią 14:20, 10 Cze 2005 |
 |
noo... dobre by było... i jak na rynku się coś wystawia, to także... ze nie wspomnę o tym, ze milej wystawiałoby siew kupionym za fortunę sklepie własnym...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Sob 23:42, 11 Cze 2005 |
 |
Mi ten pomysł z chowańcami przypomina te, jak im tam.. a, juz wiem, tamagotchi!
Niżej Podpisana,
Tindomerel.
|
|
|
|
 |
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Nie 12:31, 12 Cze 2005 |
 |
Arena walki--> Coś mi tak wydaje że źle jest zrobiona wiem że w miastach straż miejska najczęściej się obija ale nie uszedłby nikomu fakt że jakiś gracz idzie po mieście i atakuje drugiego. Ja proponuje tak
Nowe opcje
Morderstwo (tylko dla złodzieji) szansa że nikt nie zauważy
Pojedynek Ustala się warunki i czas pojedynku właczałby się taki ekranik jak w walce z potworami tylko że przeciwnik byłby żywy.
Zabójstwo jeżeli nie udało się mordersstwo albo po prostu zabijasz gracza to jest ten rodzaj(jeżeli zabujca jest groźny można wnieść podanie o wyznaczenie nagrody za jego głowe)
Gladiator czyli każdy gracz staje się gladiatorem jeśli chce dostaje pieniądze za każdy przeżyty dzień a także pieniądze za zabijanie innych (może pojedynkować się z graczami będącymi ofline ale nie za częto)
Zbrojmistrz bronie z brązu i kusze topory maczugi korbacze( kusza minus do zręczniść/szybkości. topory większe obrażenia mniejsza obrona
Strażnica dodatkowe opcje fosa( bonus obrony) wioska(pieniądze ałtomatycznie przekazywane strażnicy(wieśniacy ilość*1= pieniądze obywatele ilość*1.5 kupcy, arystokraci itd.) Mistz besti można chwytać bestie naturalnal np. goblina Kuźnia dodajemy jeden punkt obrony albo ataku piechurom albo łuczników (piechur maksymalnie +5 do ataku +2 do obrony łucznik +2 +5) Jak mi się coś przypomni to dodam.
kopalnie ewentualnie można zatrudnić robotników do wydobywanie (więcej punktów działania czy jak) albo niewolników albo ulepszyć nażędzia
Labirynt Kilka Questów można dodać mam kilka wymyślonych
Sklep z mithrylem można by wprowadzić też sprzedaż
Magiczna wieża więcej czarów użytkowych a pozatym można by zrobić ze np kula ognia zadaje obrażenia wszystkim stworkom
Domy łaźnia w domu to jest to o rozbudowa sypialni (mniejsze ryzyko że coś cie obud) kuźnia laboratorium alchemika( zwiękasza szanse na zrobienie przedmiotu) jadalnia pobiera x złota dostajesz bonusował energie każdego ranka(więcj energi niż by w karczmie się jadło)
biblioteka siłownia( można się uczyć za darmo) magiczna biblioteka masz x % szansy że każdego dnia podniesie twojał inteligencje o 0.1 Bawialnia
można organizować imprezy im więcej się wyda tym więcej gości przychodzi więcej dostajesz prezentów oczywiście wszystko ma x % szansy.
Chyba czegoś zapomniałe do domu jak coś to sobie przypomne.
Można by wprowadzić nowe zawody np Nauczyciel płacisz żeby się dostać .
zarabiasz inteligencja * 3 jak spotkasz kogoś mądrzejszego w swojej klasie to tracisz prace.
To chyba wszystko Troche ogulnikowo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
LenweTasartir
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Nie 17:15, 12 Cze 2005 |
 |
walki jeśli nie zauważyłeś są jak najbardziej fair. każdy atakuje, każdy się broni. a o "ekranikach" to pomyśl tak => co będzie jeśli ktoś walkę zignoruje? może coś takiego napiszesz, bo ja nie umiem.
co do domu, to widzę że chcesz wprowadzić coś ala świątynia.
zbrojmistrz => broń nie ma wpływu na obronę, ew. na szybkość
strażnica => fosa (fortyfikacje)
strażnica => wioska (przecież jest zbieraj daniny, które działa tak samo, tylko że nie automatycznie!!)
strażnica => mistrz bestii (mogę dodać takie chowańce)
strażnica => kuźnia (to samo daje zakup dodatkowej ilości żołnieży)
kopalnie => kopalnia jest tylko dodatkiem, ale daje naprawe dużo pieniędzy, nie chcę podnosić inflacji
labirynt => z wymyślaniem questów to ja problemów nie mam, leży obok mnie kilkadziesiąt kartek z questami, ale czekam na nowy edytor, ponieważ nie potrafię ich dodać
sklep => byłoby zbyt prosto
wieża => mogę dodać, zasugeruj coś
domy => łaźnia w domu (podnieś wartość domu poprostu)
domy => kuźnia laboratorium alchemika (podnieś sobie dana statystyke, a uzyskasz to samo)
domy => jadalnia (pomyślę, dodając więcej sposobów uzupełniania głodu)
domy => biblioteka siłownia (i tak kilka cyborgów dostanie w tym miesiącu reset)
domy => bawialnia (mogę ci załatwić imprezę w karczmie [50k złota za godzinę darmowego jedzenia])
nauczyciel => rozumiem że jest to dzienny zarobek (250*3=750 750*7=5250) nie przesadzajmy, to jest chyba zbyt dużo!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Nie 18:05, 12 Cze 2005 |
 |
Cytat: |
zbrojmistrz => broń nie ma wpływu na obronę, ew. na szybkość |
Ma srubuj parować mieczem a toporem albo zamachnąć się sztyletem/mieczem oburęcznym.
Cytat: |
strażnica => fosa (fortyfikacje) |
A jeśliby dać że jeżeli zbuduje się fose to na każdy poziom strażnicy ma się +10 (nie musimy budować fortyfikacji a mozemy wiecej maszyn oblezniczych)
Cytat: |
strażnica => wioska (przecież jest zbieraj daniny, które działa tak samo, tylko że nie automatycznie!!) |
Jeżeli miałbyś własnął wioske to większa wygoda zbiera się automatycznie i nie marnujesz punktów ataku
Cytat: |
strażnica => kuźnia (to samo daje zakup dodatkowej ilości żołnieży) |
Nie to samo bo jeżeli masz stu żąłnieży to majął łacznie 300 ataku a jak podniesieszz tak żeby mieli +4 to bedał mieli 400 czyli trzebabybyło dokupić około 33 żołnieży a to oznacza dwia kolejne poziomy strażnicy.
Cytat: |
wieża => mogę dodać, zasugeruj coś |
na początku podstawowe uzdrowienie, pozbawienie many, wysanie many,odwrócenie mocy tzn. mana przeciwnika zadaje mu obrażenie wprawdzie to nie były czary użytkowe ale szybka podróż czy szczęście albo sanktuarium i takie tam zastanowie sie jeszcze
Cytat: |
domy => łaźnia w domu (podnieś wartość domu poprostu) |
tu mamy dwie alternatywy jeżeli włoże wszystko w dom to zawsze może mie coś obudzić i te x energi kture powinno się zwrucić przepada zawsze mozna pujść do łaźni i zregenerować te kilka punktów
Cytat: |
domy => kuźnia laboratorium alchemika (podnieś sobie dana statystyke, a uzyskasz to samo) |
znowu to samo jeśli mamy 10 w alchemice to szansa dzieki wybudowaniu tego czegoś mamy o 2,5 więcej jeżeli mamy 20 pkt to mamy o 5 większął
Cytat: |
domy => jadalnia (pomyślę, dodając więcej sposobów uzupełniania głodu) |
lembasy jakoś nigdy się z nimi nie spotkałem tak pozatym to nie widziałe dobrego zgubnego wpływu alkocholu.
Cytat: |
domy => biblioteka siłownia (i tak kilka cyborgów dostanie w tym miesiącu reset) |
Zawsze można zrobić prawdopodobieństwo 1% na 0,1 niby nic ale jak się ma szczęście to pomaga.
Cytat: |
domy => bawialnia (mogę ci załatwić imprezę w karczmie [50k złota za godzinę darmowego jedzenia]) |
Jak bedzie za 5k i bede mugl zaprosić dużoooo gości to tak coś jakoś nie wydaje mi się musialbym 3 dni głodować żeby zjeść 3 x porcje po 40 sztuk złota
do ostatniego można zrobić tak 50zł + inteligencja= płaca albo inaczej
Cytat: |
walki jeśli nie zauważyłeś są jak najbardziej fair. każdy atakuje, każdy się broni. a o "ekranikach" to pomyśl tak => co będzie jeśli ktoś walkę zignoruje? może coś takiego napiszesz, bo ja nie umiem. |
Jak ktoś zignoruje. a co byś zrobił gdyby gracz kturego chcesz zabić w realu staął by nagle i zaczął się zastanawiać jaki jest dzień. Ja bym chyba zaatakował (strata kolejki). Ale jest problem jak komuś się komp zawiesi czy coś takiego. Ktoś chyba już wklejił jk był atakowany ileś tam razy.
Większość gier polega n zabijaniu niszczeniu i td. wtedy gra staje sie fajna tylko dla tych najpotężniejszych. Jak dobże rozwinie się gre to będzie dało sie grać bez wzajemnego zabijania A jednoczesnie nie ograniczyć tego aspektu tak żeby gracze odchodzili na przykład jeżeli ktoś ci wysyła wyzwanie na pojedynek to musisz zapłacić x sztuk złota albo jeżeli masz dość inteligencji wymyślić wymuwke. TAk myślałem że można by było łaczyć się w teamy np 4 osobowe ale to za trudne do zrobienia.
Na informatyce się nie znam ale się popytam może ktoś umie to zrobić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Nie 19:29, 12 Cze 2005 |
 |
dom kuźnia laboratorium opcja eksperyment czyli masz x % szansy że zdobędziesz projekt musisz wydać 1energi i podwojanął ilość materiału
Można zrobić też wykonywa nie magicznych przedmiotów wtedy takie rzeczy jak pióro feniksa, ząb smoka. Wykorzystywałoby się do tworzenia płaszczy różdzek
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slet dnia Pon 15:14, 13 Cze 2005, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Slet
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany:
Nie 19:39, 12 Cze 2005 |
 |
Zdażenie do labiryntu: Krążąc po labiryncie trafiłeś do zamkniętego pomieszczenia. Jest to polana na środu pokoju rośnie Nazwa_Zioła.
Zastanawiając się jak urosła bez słońca podchodzisz i zbierasz x porcji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
LenweTasartir
Administrator
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Wto 11:45, 14 Cze 2005 |
 |
eksperyment jest jak najbardziej trafny :]
niestety chwilę jeszcze z nim poczekamy, aż thindil wyda nową, połataną wersję vallheru, bo przy okazji jest dodany inny system alchemii, którego użyjemy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fistandantilus
Gość
|
Wysłany:
Wto 13:04, 14 Cze 2005 |
 |
mozna by budowac domy pod prefesje postaci mag buduje wieze w ktorej moze regenerowac mane za polowe energi co jest teraz i moglby miec tam pracownie alchemiczna, rzemieslnik moglby budowac dom z kuznia alebo pracownia alchemiczna wojownik dom z kuznia jesli chce i takie tam mysle ze rozumiecie o co mi chodzi
|
|
|
|
 |
|